Zena-Zeni

Zensko snjuhalo

Iza zena stoje lijepe haljine, visoke potpetice, crveni ruz te lijepe torbe pune briga koje se trudimo strpati u male dzepice skupa sa zaviscu i ljubomorom.

Ne mogu stati u kalup ovog zenskog drustva jer se moja istina prelijeva preko kalupa. Nikako ne mogu da se utrpam u pocasno mjesto tracare koja jedva ceka da odes kako bi te oprala u sto boja. Ne mogu stati u klaup, ne mogu se uklopiti i za to nemam vremena.

Nemam vremena da te ispitujem o tome gdje si bila i sta si radila jer me boli kurac, nemam potrebu da te obavjestavam o tome gdje idem sa svojim suprugom ili porodicom jer ne mogu zamislit da su se ljudi poceli hvalisati porodicnim druzenjima, nemam vremena za telefonske traceve od po pet sahata, ne pada mi na pamet da te pitam pruzas li muzu oralni kad mu pored mene zive i govno ko sarmu mozes pojest, ne interesuje me tvoje negativno misljenje cak ni o onim ljudima o kojim ni sama ne mislim sve najljepse jer ne zelim da razmisljam o tome u mojoj glavi nema mjesta za prolaznike, nemam vremena da propitujem druge o tebi jer ako me nesto zanima pitacu te licno, jednostavno shvati da nemam vremena za prazne price koje dolaze iz praznih glava, a nemas ni trun koristi od onog sto pricaju. 

Nemam vremena da jedem ljubomoru, da se opijam sujetom i kitim mrznjom jer moram biti ona koja je stub i srce porodice, vrat braka, sestra, kci i majka, prijatelj samom sebi ispunjena ljubavlju koju sije medju onima koji su bitni.

Komentariši

